Skip to Content
coin logo

סדנה - עוברת תהליך ריפוי

icon leaves

אור - הגנה - ריפוי.

פוסט זה נכתב במהלך “מלחמת חרבות ברזל”. ימים קשים, עצובים ומורכבים. טראומה. תחושת בטחון שהתערערה. דאגה לחטופים. דאגה לחיילים ולחיילות שלנו. כוחות רגשיים שאנחנו נדרשות לגייס לאורך זמן.

ואחת הדרכים להתמודד, להיטען, לקבל כוחות היא בהצטרפות למעגל נשים בו ניתן לחלוק, לשתף, להיות במרחב בטוח, לקבל תמיכה וכוחות. אז לכל המנחות שכאן וגם לכל מי שמרגישה את הצורך לאסוף כמה חברות ולשבת יחד, לנסות ולתת מילים לתחושות, שולחת רעיון לסדנה של ריפוי והגנה בימים מורכבים אלו.

פתיחה – הצגת עצמי – המנחה מזמינה כל אחת להציג את עצמה ולשתף במה שהכי קשה ומעיק עבורה בימים אלו.

עבודה בצבע וצורה – המנחה מחלקת רבעי בריסטול וצבעים/ טושים. מזמינה כל אחת להעביר לצבע וצורה את התחושות שלה. את החוויה הפנימית שלה.

מסע בדמיון – כל אחת מניחה לידה את העבודה שעשתה, נחזור לזה בהמשך. מזמינה כל אחת לעצום עיניים.

נשמי נשימה עמוקה ועוד נשימה. הרגישי את הכיווץ שבגוף שלך. כיווץ שהתחזק בתקופה האחרונה. הרשי לעצמך להרפות קצת – עיניים, לחיים, פה, צוואר, עורף. הרפי כמיטב יכולתך. כתפיים, ידיים, כפות ידיים, רגליים. הרפי. הרפי כפי יכולתך.

וכעת, דמייני עצמך מטיילת בטבע. לצידך נחל זורם. פרחים פורחים ליד הנחל. סביונים, נוריות, כלניות, שלל צבעים מלווה אותך בדרכך. ובתוך היופי הסובב אותך את מרגישה את המועקה, את העצב והדאגה. רוח מגיעה, מלטפת אותך.

ואת ממשיכה והולכת. רואה בדמיונך חברה טובה ועוד אחת מצטרפות אליך. אתן הולכות יחד שלובות ידיים. רואות עץ עתיק ומתיישבות בצילו. חולקות תחושות ומחשבות. אנרגיה של תמיכה ואהבה עוברת ביניכן. והטבע סובב אתכן. מרגיע. מזין. מחזק.

מרחוק נשמע קול צעדים. נשים בגלביות רקומות הולכות ומתקרבות. מגיעות מבקשות רשות להתקרב. אנחנו נשות התנ”ך הן מציגות עצמן. באנו לחזק אתכן בשעה קשה זו. בעדינות הן מתקרבות. מקבלות את רשותכן. יושבות סביבכן, משלבות ידיים, יוצרות מעגל. ויחד הן שולחות אליכן אור מיוחד, אור צהוב. אור של ניקוי. אור של ריפוי. והאור נכנס, זורם, משחרר את מה שניתן. משחרר עוד. ועוד. (הפסקה קלה)

ואז, אור לבן המגיע ממקום עליון נכנס לתוכך. אור בראשית. אור של ברכה. ממלא כל תא ותא בגופך. ממלא את ליבך. מטמיר אנרגיה של כובד ודאגה באנרגיה של תקווה ואמונה. מביא לך הקלה. והאור גדל ומתפשט. יוצר טרנספורמציה. מרפה. משחרר.

ויחד אתן יוצרות עיגולי אור, עיגולים של ברכה והגנה, שולחות אותם לכל מי שזקוק וזקוקה לכך. ובדמיונך עיגולי האור גדלים, מגיעים לכל מי שיקר/ יקרה לך. עוטפים, שומרים, מגנים, מרפאים.

והזמן עובר והן נפרדות ממך, הולכות לדרכן, משאירות אותך עטופה באנרגיה של הגנה וריפוי.  נשמי עמוק. הישארי בחוויה ככל שאת צריכה.

(הפסקה קצרה). לאט לאט כל אחת בקצב שלה פוקחת עיניים וחוזרת לכאן.

המנחה מפזרת קלפים מתוך קלפי חכמת נשים המביאים מסרים מנשות התנ”ך. מהחוכמה הנשית הקדומה. הקלפים מסודרים בשקיות. בכל שקית 3 מסרים של אחת מנשות התנ”ך. מזמינה כל אחת לבחור שקית, לקבל 3 מסרים ולבחור את זה שהכי מדויק עבורה בזמן הזה (פירוט הקלפים המתאימים בסיום התהליך).

עבודה בזוגות – משתפות כל אחת בציור שעשתה, בחוויה שעברה, במסע בדמיון ובמסר שבחרה לעצמה.

חוזרות למעגל – המנחה מניחה שוב צבעים , מזמינה כל אחת להוסיף עוד צבע / צורה לציור שלה, בהשראת התהליך שעברה. כל אחת שמסיימת נותנת שם לעבודה שעשתה.

סבב שיתוף – כל אחת משתפת כרצונה בציור שעשתה, במסר ובתובנות שעלו בה. בשם שבחרה לציור שלה. המנחה והנשים במעגל קשובות, יוצרות זו לזו מרחב בטוח של הקשבה מלאה ונוכחות.

טקס סיום – לסיום, נעצום עיניים. ננשום עמוק. נדמיין ימים טובים יותר באים עלינו. נדמיין את המסר שבחרנו מתממש בחיינו בקלות ובטוב. נשלח עוד אנרגיה של אור, הגנה וריפוי לכל מי שזקוק/ זקוקה לכך. נודה לחוכמת הנשים הקדומות שליוותה אותנו. נודה לחברות על המרחב הבטוח שיצרנו אחת לשנייה.

לאט, כל אחת בקצב שלה, פוקחת עיניים.

תודה רבה וימים טובים.

לשאלות וחשיבה משותפת בהכנת הסדנה

מוזמנת לדבר איתי.

באהבה, יהודית 052-3-545372

הקלפים המתאימים למפגש מתוך קלפי חכמת נשים:

המסע בדרך האור – 17 הדמויות – לכל אחת 3 מסרים.

המסע מצל לאור – 6 דמויות – חוה / שרה/  לאה/ תמר / חנה /  אסתר. כאשר המנחה לוקחת רק שלושה מסרים מתוך הארבעה (אינה מביאה למעגל את המסר הראשון המבטא מקום של צל. אלא רק את 3 המסרים האחרים המייצגים תהליך של התפתחות).

סכ”ה 23 דמויות. במידה והקבוצה גדולה יותר ניתן לפזר את כל הקלפים האלו וכל אחת בוחרת לעצמה בסמוי קלף מסר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ואני מזמינה אותך להצטרף אליי, לשלוח יד אל מעמקי נפשך, לשמוח בחכמת נשות קדם המצויה בך ולאפשר לה ללוות אותך במסע הנפש האישי והמיוחד שלך.

icon leaves

לכל שאלה, מחשבה ורעיון לעבודה עם הקלפים, דברי איתי. אשמח.

052-3545372
judyj@walla.co.il

ואפשר גם בוואטסאפ:

coin logo
chevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram